HTB - gotowiec: dodatkowe pytania

Łukasz Woźniak wozny99 w poczta.onet.pl
Pią, 24 Paź 2003, 20:47:05 CEST

24 października 2003, 17:03:12, Jacek Osiecki napisal:

JO> Witam,

JO> Jeszcze dwa pytania:

JO> 1. Co bym nie robił - transfer po sambie po sieci lokalnej jest tragicznie
JO> niski... Jak ludzie chcą coś brać z serwera - muszę wyłączać HTB... :(
JO> iptraf pokazuje że wszystko idzie po UDP, porty 137-139, więc brak mi już
JO> pomysłów...
przeczytaj pdf'a na tej stronce
http://linio.terramail.pl/htb.html
zwroc uwage na opcje preference
bo moze przez to pakiety trafiaja w inna kolejke niz powinny
JO> 2. Pewnie mam błędy w skryptach... tylko jak je namierzyć? Dostaję coś
JO> takiego:

JO> kernel: HTB: quantum of class 10002 is small. Consider r2q change.
JO> kernel: HTB: quantum of class 10004 is small. Consider r2q change.
JO> kernel: HTB: quantum of class 10005 is small. Consider r2q change.
JO> kernel: HTB: quantum of class 10006 is small. Consider r2q change.
JO> kernel: HTB: quantum of class 20001 is big. Consider r2q change.
JO> kernel: HTB: quantum of class 20003 is big. Consider r2q change.

ustaw mtu 1500 i quantum 1500 dla glownych podklas nie wiem jak to
jest w gotowcu looknij na moje skrypty szczegolnie na htb.local
http://80.55.133.70/~lukasz/htb.net
http://80.55.133.70/~lukasz/htb.local

--
Pozdrowienia,
Łukasz Woźniak                         wozny99 w poczta.onet.pl