Zmiana czasu raz działa , raz nie?

Bartek Szady bszx-pld w bszxdomain.edu.eu.org
Nie, 26 Paź 2003, 10:31:52 CET

On Sunday 26 of October 2003 09:34, Michal Kochanowicz wrote:

> Na żadnej, przynajmniej wnosząc z /etc/sysconfig/clock.

IMHO kernel nie rusza zegara sprzętowego a systemowy trzyma w UTC i
odpowiedznio przelicza na lokalny.

Jeśli nie przestawisz zegara sprzętowego to po najbliższym reboocie
maszyny działającej non-stop (zakładając że zdarzy się to w okresie
obowiązywania czasu zimowego) będziesz miał na niej błędny czas.

Mnie już tyle razy ntpd nie wystartowało z powodu rozjechania się
zegarów że wpisałem 'clock --systohc' do crona :-)

Pozdrawiam
	Bartek Szady