Problem ze steorwnikiem

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 27 Paź 2003, 08:29:52 CET

Dnia poniedziałek 27 październik 2003 07:01, uho napisał:
[...]
> jesli ci to cos pomoze to odsylam do textow:
> http://xhost.one.pl/rtl8180l_v0.9.html - tutaj opisywalem bolaczki ze
> starszymi sterami, ktorych w sumie musialbys poszukac gdzies w necie, na
> stronie realteka juz ich nie ma,
> http://xhost.one.pl/rtl8180l_v1.0.html - nowsza wersja
Dzięki za odzew. Po prawdzie to udało mi się dokopać do tych artykułów
wczoraj dzięki google, ale za bardzo mi nie pomogły. Dla mnie nie jest to
dramat. Sieciówkę kupiłem wczoraj okazyjnie za niewielkie (relatywnie)
pieniądze licząc się z problemami. Póki co, mogę sobie pozwolić na
odłożenie jej na półkę i poczekanie na kolejne wersje sterowników.
Ewentualnie sprzedam ją po prostu i już. Szkoda, że nie daje się jej
odpalić, bo karta wydaje się być dobra. Ale co zrobić.
Ja mógłbym sobie zainstalować kernel 2.4.21, bo laptop chodził mi poprawnie
również na 2.4.19 Cięciwy. Ale, przyznam, przyzwyczaiłem się do
spaczkowanych kerneli z PLD, dobrze mi sie ich używa.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498