Problem ze steorwnikiem

uho uho w xhost.one.pl
Pon, 27 Paź 2003, 07:01:11 CET

swego czasu mialem ten sam problem, PLD RA + gcc 2.95 + 2.4.20-9 cieciwy - nie
bylo mowy zeby zaladowac modul, ale udalo sie to zrobic z jajem SuSE 8.2,
chodzilo bez problemu,
na PLD DC tez sie mi to udalo z czystym jajem 2.4.20 i gcc 3.2.3 (albo 3.3.1 juz
nie pamietam), ale to bylo za czasow innych sterownikow do tej karty, teraz sa
nowe, chodza mi na gentoo z czystym jajem 2.4.21 + gcc 3.2.3, probowalem
odpalic na 2.4.22 ale dupa blada !! grrr akurat mam czipset i865, brak obslugi
APM i poprawnie AGP, nie moge kozystac z nowszych jader przez ta piepszona
radiowke !!!

jesli ci to cos pomoze to odsylam do textow:
http://xhost.one.pl/rtl8180l_v0.9.html - tutaj opisywalem bolaczki ze starszymi
sterami, ktorych w sumie musialbys poszukac gdzies w necie, na stronie realteka
juz ich nie ma,
http://xhost.one.pl/rtl8180l_v1.0.html - nowsza wersja

--
Tomasz Buziak, pozdrawiam ...