Pomocy! Nest i martwe Xy :(

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 27 Paź 2003, 09:58:21 CET

Witam,

Nie wiem kiedy konkretnie nastąpiło to co właśnie teraz się dzieje...
Upgrade'owałem ostatnio Xy z wszelkimi przyległościami do aktualnych z
ftp.nest.pld-linux.org, tak samo util-linux i inne, pam...

Problem jest taki:

joshua w pingwin ~> startx
PAM authentication failed
xinit:  Server error.

I to wszystko... nie mam pojęcia co jest nie tak, w logach ANI ŚLADU żeby
cokolwiek było źle... Zaraz szlag mnie trafi bo od dwóch godzin nie mogę
zacząć pracy :-E

/etc/pam.d/xserver wygląda tak:
------------------
#%PAM-1.0
auth            required        /lib/security/pam_listfile.so item=user
sense=deny file=/etc/security/blacklist onerr=succeed
auth            required        /lib/security/pam_listfile.so item=user
sense=deny file=/etc/security/blacklist.xserver onerr=succeed
auth            sufficient      /lib/security/pam_rootok.so
auth            required        /lib/security/pam_console.so
account         required        /lib/security/pam_permit.so

/etc/security/blacklist* są czyściutkie...

Ktoś ma pomysł jak diagnozować ten szmelc? Ja już tracę siły... :(

Pozdrawia,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl