Radeon 9200-pomocy!

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Pon, 27 Paź 2003, 20:00:09 CET

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 10/26/2003
07:49 PM:
> Dnia sob 25. października 2003 20:46, Boski Cinek napisał:
> <ciaaaaaaaach>

> Czytac co do Ciebie mowi komputer (ze zrozumieniem)
> Nie tak trudno sie domyslic
> Tak wiem marudze. Mam Radeona 9000 z dzialajaca akceleracja na fglrx.

A wcale, ze nie miales racji. Tez juz mam akceleracje. A chodzilo
glownie o to, ze sterowniki NVidii pomimo deinstalacji zostawily
jakies resztki, ktore "przeszkadzaly" w XFree86. Oczywiscie musialem
tez doinstalowac cale zrodla kernela (myslalem, ze headers wystarcza),
zeby sie zbudowaly sterowniki z ATI. Natomiast nadal nie udalo mi sie
uruchomic sterow z PLDowych pakietow (ati* i radeon*), ale to chyba
dlatego, ze sa za stare (z tego co widzialem, to Grudzien 2002) i
wypisuje "Device not found.

Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<
"Wielkie firmy niszczą wolny wybór"