Na czym chodzi ... ?

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Wto, 28 Paź 2003, 07:28:57 CET

On Mon, 27 Oct 2003, Radoslaw Kojdecki wrote:

> http://sklep.7thguard.net/products.php?parametr=show&id=B50-PLD
>
> Wie ktos na czym to chodzi ??
PLD.
Przy czym ja instaluje Ra+2.4.20 (cieciwy),
a sa ludzie, którzy instaluja Ac.

> Konkretnie chodzi mi o wersje kernela itp.
ftp://ftp.kernel.pl/pub/People/cieciwa/

> Mam taki hardware i od ponad miesiaca probuje cokolwiek na tym
> zainstalowac bezskutecznie :((

Bo instalacja poki co nie jest trywialna.
Jak instalowalem pierwsza taka maszyne niezbedny mi
byl Mak z kontrolerem SCSI, zeby podmontowac dysk i przyrzadzic system.

Teraz wystarcza "wzorcowy" dysk z systemem.

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-