Na czym chodzi ... ?

Grzegorz Mlonek Grzegorz.Mlonek w infor.pl
Wto, 28 Paź 2003, 10:51:32 CET

On Tue, 28 Oct 2003 07:28:57 +0100 (CET)
Marcin Bohosiewicz <marcus w kernel.pl> napisał(a):

> Bo instalacja poki co nie jest trywialna.
> Jak instalowalem pierwsza taka maszyne niezbedny mi
> byl Mak z kontrolerem SCSI, zeby podmontowac dysk i przyrzadzic system.
>
> Teraz wystarcza "wzorcowy" dysk z systemem.

tak przy okazji Marcinie może wystawisz człowiekowi "wzorcowy"
obraz systemu, bo w swoim zmieniłem dużo rzeczy i trochę czasu
potrwa wykonanie odpowiedniego porządku.
Co waść na to ?

A co do stabilności to działa naprawdę stabilnie.

Grzegorz