./builder kernel-net-eagle.spec

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Wto, 28 Paź 2003, 14:22:09 CET

On Mon, Oct 27, 2003 at 08:53:47PM +0100, LU wrote:
> kto wie co jest nie tak?
> jajko 2.4.19 (jack)
> w biose USB włączone, komputerek stary bo stary ale opcje USB posiada
> ktoś ma jakieś propozycje?

Zainstaluj nowszy kernel (2.4.20) i przebuduj moduł na jego nagłówkach.
Nie chciałbym wprowadzić w błąd, ale wydaje mi się, że cięciwa swego
czasu coś namieszał z USB, co spowodowało, że niemożliwe było
skompilowanie sterowników eagle. Chyba (o ile nic mi się nie pokićkało)
poprawione zostało to w którymś 2.4.20.

Chyba, że coś kompletnie pokręciłem...

   PLD Linux developer   | Everybody needs some solid rock, I know I do.