DWL-520+-isntalka na PLD ?

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Wto, 28 Paź 2003, 16:56:45 CET

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Monday 27 of
October 2003 16:50, Marchi typed:
> Witam , pytanie proste czy ktos z Was zainstalowal karte sieciowa
> DWL-520+ na PLD , a jezeli tak to jak to zrobil i czy odpalil siec
> radiowa , wyszukiwalem na gogle ale nic konkretnego tam nie ma a musze
> przyznac ze z angielskiego jestem cienki . Z gory dzieki za wszelkiego
> rodzaju sugestie ,  uzywam kernela 2.4.19

http://www.cyberbajt.com.pl/wireless/sprzet-dlink.shtml
http://groups.google.pl/groups?group=pl.comp.os.linux.sprzet&hl=pl

Jak jakiś tydzień temu sprawdzałem jaką karte wlan wybrać, to znalazłem
m.in. odpowiedź na Twoje pytanie. A jeśli masz jeszcze wybór, to radziłbym
Realteka 8180 - wczoraj go włożyłem u siebie i konfiguracja trwała 5 minut.
Poza tym robię init skrypty dla niego. ;-)

--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://troll.one.pl/?gallery