[Ac] Ludzie którzy by potestowali ( Było [OT] lista spec)

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Wto, 28 Paź 2003, 22:03:45 CET

W liście z wto, 28-10-2003, godz. 21:49, Arkadiusz Chomicki pisze:

> ja tak juz od miesiaza mam AC na notebooku
> dziala pieknie. a jak to testowac?

masz to co jest na ftp ?
i ci dziala ? to super, jakbys widzial jakies bledy, cos sie sypalo,
brakowalo, pisz, tak testowac.

TiweK

--
Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl>