[OT] lista spec

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Wto, 28 Paź 2003, 23:11:38 CET

Mniej wiecej Tue, Oct 28, 2003 at 02:40:45PM +0100, zainteresowany Tomasz Witek rzekl:

> To powiedz czego Ci tam brakuje to bede sie starał w pierwszej
> kolejnosc, a tak naprawde brak jest ludzi ktorzy by to testowali.

Tak naprawdę to podejrzewam, że ludzie mają takie miksy Ac i Nesta, że
się nie odzywają...

Tak z rzeczy, które budowałem/widziałem, że nie ma a by się zdało

Afterstep, strace, arpwatch, bridge-utils, mutt_ldap_query, pdnsd

Tak w ogóle to można Ci podsyłać liste życzeń? Chcesz do kompletu info o
budowaniu/działaniu?

Zbyniu
--
\78\32\14\46\67\67\90\1A