DWL-520+-isntalka na PLD ?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 28 Paź 2003, 17:05:24 CET

Dnia wto 28. październik 2003 16:56, Michal Chruszcz napisał:
[...]
> Jak jakiś tydzień temu sprawdzałem jaką karte wlan wybrać, to znalazłem
> m.in. odpowiedź na Twoje pytanie. A jeśli masz jeszcze wybór, to
> radziłbym Realteka 8180 - wczoraj go włożyłem u siebie i konfiguracja
> trwała 5 minut. Poza tym robię init skrypty dla niego. ;-)

Uuuu... Używasz sterownika od Realteka? Bo ja mam sieciówkę WiFi na PCMCIA
do laptopa z takim układem, Cardbus'ową, marki Linksys, więc widzianą w
systemie jako PCI. I za żadne skarby nie jestem w stanie jej odpalić.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498