Problem z dyskiem ! Czy jest OK ?

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Śro, 29 Paź 2003, 13:36:45 CET

Dnia śro 29. października 2003 10:50, Łukasz C. Jokiel napisał:

> Nie rozumiem jak ustawienie obok dysku śmietnika ma pomóc... To może być
> taki mały metalowy z Ikea, czy taki duży musi być ?
Zdecydowanie ołowiany, bo promieniowanie lodówek słyszałem, że wpływa na
zdeformowanie pola magnetycznego wokół głowicy napędu i może spowodować
dziwne, niekontrolowane i losowe błędy I/O :-) zwłaszcza w systemach
używających GUI. Wg moich znajomych z hack_cos_tam_... nie dzieje się to
w przypadku permanentnego odpalania vi'a w tle przed init :-)

--
Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux
HERC : Linuxowe Systemy Sprzeday Detalicznej