Czy można używać kernel kompilowany gcc-3.x z dystrybucją kompilowaną gcc-2.95?

Śro, 29 Paź 2003, 13:50:05 CET

Osóbka znana jako Łukasz Maśko, wystukała:
> Jest sobie laptop z Ra 1.1, czyli kompilowane gcc-2.95. Prókuję walczyć z
> sieciówką WiFi, PCMCIA, na chipie Realtek 8180 (było: Kłopoty ze
> steorwnikiem). Moje wszelkie próbu użycia sterowników od producenta
> prekompilowanych gcc-2.96 niestety nie powiodły się. Mam informcje
> natomiast, że działają natomiast te prekompilowane gcc-3.x. Ale to
> oznacza, że musiałbym sobie i kernel skompilować analogicznym
> kompilatorem.
>
> I teraz mam pytanie: czy taka kombinacja, kernela skompilowanego gcc-3.x
> i reszty pakietów kompilowanych 2.95 będzie działać stabilnie i
> [...]

Kiedyś już o to pytałem i dostałem odpowiedź, że nie będzie problemu...
Tylko jakbyś coś chciał do jaja dokompilować na tej maszynce to zapomnij.

pozdrawiam