Problem z dyskiem ! Czy jest OK ?

Paweł Synowiec pawcio-s w go2.pl
Śro, 29 Paź 2003, 14:24:07 CET

On Wed, 29 Oct 2003 13:34:38 +0100
Adam Jurkiewicz <a.jurkiewicz w herc.com.pl> wyprodukował:

> Wg mnie możnaby to przetłumaczyć na polski :
> Licznik błędów CRC UDMA - jak dla mnie > 0 to nieciekawy efekt.
> Dla ciekawostki google dało mi :
> http://www.gossamer-threads.com/forum/General_C8/Internet_Technologies_F37/Errors_with_disk_P252066/
>
> Jakby co ... dla mnie  ten dysk _NIE NADAJE SIĘ_ na coś co ma działać
> dłużej niż godzinę. Niestety :-(

Hmm wg. mnie nie trzeba wywalać, bo sam posiadam dyski i też mają licznik
błędów CRC > 0 (przed chwilą sprawdziłem) i chodzą po kilkanaście h bez
przerwy. To chyba trzeba inaczej ten błąd rozumieć, to jest błąd CRC przy
transmisji UDMA ? Może winny tu jest kabel ? Wszystko też pewnie zależy jak
szybko toto sie powiększąją te błędy... Moge sie mylić, ale pogoogluje
wieczorem...

Pozdrawiam Paweł S.

--
Poradnik LinuxFAQ