iptables - moduł p2p

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Pią, 31 Paź 2003, 13:43:11 CET

Mniej wiecej Fri, Oct 31, 2003 at 01:33:50PM +0100, zainteresowany ZyTeK rzekl:
> Ktoś się orientuje jak ten moduł działa, testował go może? chodzi mi o
> przycinanie markowanych przez niego pakietów - czy on markuje CAŁE
> połączenie czy markuje tylko (dla kazy na przyklad) pierwsze pakiety
> logujące ze stringiem X-Kazaa? Bo moje aktualne regułki właśnie szukają
> pakietów z X-Kazaa i wrzucają w recent, dzięki czemu mam całe połączenie
> markowane i przycinam całe połączenie przez cbq a nie tylko pakiety
> logujące, gdzieś w sieci znalazłem właśnie przykład jak to zrobić.. i
> obawiam się że moduł p2p nie ma takiej funkcjonalności... chyba że połączyć
> [...]

p2p nie markuje połączenia, tylko sprawdza "te pakiety od X-Kadzaa", ale
robi to dokładniej. Tak na pierwszy rzut oka to będzie przeciekał :-).
Nie mam windowsa i co za tym idzie żadnych p2p do testowania, muszę
testować na żywych czyichś sieciach ;->

Musisz sobie go połączyć z connmarkiem np

Zbyniu
--
\78\32\14\46\67\67\90\1A
%% Timeo me dubitare %%