Motorola SB4100 na USB

Łukasz C. Jokiel Lukasz.Jokiel w klonex.com.pl
Pią, 31 Paź 2003, 19:01:16 CET

Marcin Bohosiewicz napisał(a):
> [...]

Nie ma najmniejszych problemów z USB. Także z SB4101, SB4200, SB5100 i
wersjami E. Moduł jest w jądrze. Nie wiem jak w PLD, w innych
dystrubucjach jest to wspierane ad-hoc, przy instalacji mozna wybrać i
pociągnąć np: updates. No ale jak nie zrobil tego za Ciebie to:

1. usb start
2. modprobe CDCEther
3. ifconfig i patrzymy nan nowy ethX
3. dhclient ethX (przepisze /etc/resolv.conf!)

> Odzaluj te 18 zl (2 piwa w Wawie), kup cos na rtl8139, podlacz modem
> po ethernecie i miej spokoj.

RTL i miej spokój nie idą raczej w parze...

--
Lukasz C. Jokiel, via webmail.