ACPI i PowerButton

Slawomir Sedyka kermit w ph215.krosno.sdi.tpnet.pl
Pon, 1 Wrz 2003, 20:33:18 CEST

On Mon, 1 Sep 2003, Paweł Gołaszewski wrote:

> No - ja też nie mam, a byłby fajny, bo swsusp możnaby podpiąć.

A ten sleep, to nie jest czasami taki guzik na nowych klawiaturach, co to
jest ich trzy w zestawie ? Zazwyczaj grasują w okolicy klawiszy strzałek.

Ja mam takie z piktogramami oznaczającymi:
I/O - wyłacz (albo włącz)
księżyc - uśpij
budzik - pewnie włącz, ale nie działa pod żadnym systemem.

Z tego pierwszego pożytek mam taki, że nie muszę się schylać do obudowy,
żeby właczyć (wyłaczyć)  komputer.

--
Kermit