ACPI i PowerButton

Paweł Czapski czapa w czapa.one.pl
Pon, 1 Wrz 2003, 20:35:10 CEST

Dnia Sunday 31 of August 2003 23:39, Wieslaw Kierbedz popełnił wiadomość:

> U mnie pomogło (2.6.0-test4) (z ciekawości aż zainstalowałem acpid :)).

Ja zmienilem wlasnie kernel na 2.4.21-1.6 (z 2.4.20-4pl1) i dalej "power" nie
dziala, pomimo podanych wpisow. Caly czas twierdze, ze w moim wypadku wpisy w
/etc/acpi/events/* nic nie daja, bo tam definiuje sie co ma byc
przechwytywane z /proc/acpi/event i jak na to ma zareagowac acpid, a tam sie
nic nie pojawia przy wciskaniu power buttona (przy cat /proc/acpi/event i
wylaczonym acpid).
Pytanie dlaczego tak sie dzieje?
--
Pawel Czapski