[OT] nauka PHP

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Wto, 2 Wrz 2003, 18:31:53 CEST

Cze!
Troche to oftopicznie, ale zeby nie bylo to zmysla o PLD (a dokladniej o
stronie www) postanowilem sie nauczyc PHP. I w zwiazku z tym mam dwa
pytanka:
1.  czy ktos moze mi polecic jakis dobry (najlepiej darmowy:-D) kurs php
dla laika. W sieci znalazlem troche, ale chcialbym wiedziec z czego sie
uczyli inni i co jest warte uwagi....i zrozumiale dla laika:-)
2. czy aby uzywac php (np. sprawdzac jak wyglada napisana strona)
potrzebuje apache'a i jego magicznego konfigurowania;-)?
--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<
"Wielkie firmy niszczą wolny wybór"