[OT] nauka PHP

Falkon falkon5 w go2.pl
Wto, 2 Wrz 2003, 20:11:28 CEST

Witam!!!
Dnia wto, 02 wrzesień 2003 18:31  Boski Cinek napisał:

> 1.  czy ktos moze mi polecic jakis dobry (najlepiej darmowy:-D) kurs php
> dla laika. W sieci znalazlem troche, ale chcialbym wiedziec z czego sie
> uczyli inni i co jest warte uwagi....i zrozumiale dla laika:-)

Do PHP najlepszy jest manual i nic go nie zastąpi. Jest w nim wszystko co potrzeba.
Kursy są dobre tylko na początek. Przy pierwszym większym projekcie nie obejdziesz się bez niego.
Na początek ja polecam kurs zamieszczony u mnie na stronce: http://www.spacja.com/

> 2. czy aby uzywac php (np. sprawdzac jak wyglada napisana strona)
> potrzebuje apache'a i jego magicznego konfigurowania;-)?

Apache wcale nie taki straszny. Po przyjrzeniu się okazuje się banalnie prosta. Na początek wystarczy parę ustawień i już pięknie chodzi. Przecież do podglądu strony nie potrzeba nic wymyślnego. :-))
Tekstów o konfiguracji jest pełno w sieci. Zajrzyj na:
http://www.linuxindex.pl/
Pozdrowionka

| Falkon - falkon w spacja.com      |
| Spacja - http://www.spacja.com/ |