Xawtv & linux-2.4.2X

Grzesiek Sojka grzes w yen.ipipan.waw.pl
Śro, 3 Wrz 2003, 22:14:32 CEST

	Mam maly klopot. Uzywam Ra+updates z jajem sciagnietym z
ftp.kernel.org. Dopuki uzywalem 2.4.20 wszystko chodzilo OK. Natomiast na
jajkach 2.4.21 i 2.4.22 xawtv nie radzi sobie ze zmiana czestotliwosci tzn
przy kazdym przelaczeniu kanaly w /var/log/kernel powinna sie pojawic
wzmianka na temat zmiany czestotliwosci. Jednak na 21 i 22 niezaleznie od
wyboru kanalu caly czac obraz sniezy i slychac szum w glosnikach a do tego
nie ma zadnej wzmianki o zmianie czestotliwosci. Wiem ze Ra nie bylo
kompilowane pod 2.4 ale moze jest jakis sposob.

Pozdrowka.

--