Alsa - jedna karta - ile procesów moze jej używać ?

Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski maryush w uznam.net.pl
Czw, 4 Wrz 2003, 13:33:20 CEST

Dnia Thu, Sep 04, 2003 at 01:08:03PM +0200 Mateusz Korniak
otworzył klatkę i przysłał mi gołębia pocztowego z wiadomością:

> Obastawiam ze ta karta ma kilkukanałowe  DSP.
> Jeśli ktoś mi zgłosi że udało mu się na szajsach isowych czy tez tych AC97
> compatible (np Inc. VT8233/A/8235 AC97 Audio Controller) to zmienie zdanie

Zgadza sie SB LiVE! jest karta w pelni full duplex z 64 kanalowym
odwarzaniem probek dzwiekowych z roznymi czestotliwosciami
wiecej danych:
http://pl.europe.creative.com/products/product.asp?prod=137&page=6

--
 |  Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder CHInc. | Memeber PSI & SzLUUG  |