instalacja na Dell PowerEdge

Krzysztof Garus bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl
Pią, 12 Wrz 2003, 12:05:36 CEST

On Thu, Sep 11, 2003 at 10:52:52AM +0200, Michal Abramowicz wrote:

> Hm, mój rescuecd jest z 2.4.20 i bodajrze na 2.4.20-9 ;-) wiec nie wiem
> nie ma zadnego megaraida pdo ręką.

a z jakichś update'ów RedHatowych gdyby skubnąć megaraid.o, to będzie
działać, nie załaduje się czy może rozpieprzy wszystko?

I pytanie nieco OT: mam pod ręką nagrywarkę w kompie z Win. Co w
programie NERO zaznaczyć aby wypalona płytka normalnie się bootowała?

> Zalezy czy bajcikowi sie uda.
> zawsze moze postawic system na ide i potem z ide go przeniesc na scsi

tak nie da rady.

bajcik
--
Krzysztof Garus <bajcik.kolos.math.uni.lodz w pl>            Linux User 171721
  Stronka: http://kolos.math.uni.lodz.pl/~bajcik/