PLD rdzewieje [bylo: Plan prac nad AC]

Wojciech Kaczmarek wojciech_kaczmarek w wp.pl
Pią, 12 Wrz 2003, 14:14:10 CEST

Dnia Fri, Sep 12, 2003 at 06:27:42AM +0200, Maciej Górnicki napisał(a):
> Michal Kochanowicz :   Tak szczerze, to niech luserzy spier.... tylko zawracają dupę.
>
>   Jestem zwyklym userem PLD
Prosze nie przejmowac sie powyzszym postem. Ja tez jestem zwyklym
uzytkownikiem PLD i w artykule dla openpoland.pl bardzo te nasza
dystrybucje pochwale. W dodatku zrobie to slowami zgodnymi z Ustawa o
Jezyku Polskim.
Pozdrowienia