Serwer IMAP ale dla Mailbox-ów

Robert Święcki jagger w riviera.pw.edu.pl
Nie, 14 Wrz 2003, 00:07:25 CEST

On Saturday 13 September 2003 23:29, Lukasz Masko wrote:

> Oczywiście, że obsługuje. Przesiadka na postfixa racze z powodu
> niewspierania qmaila w PLD (oficjalnego). I tak czeka mnie konwersja
> bieżących mailboxów na maildiry, a tego nie mam czasu teraz zrobić.

odpalasz w tle i voila .. ;))

na p2-350 z 5GB poczty zajęlo to jakieś 1.5h.

mogę wystawic gdzies skrypty (konwersja z formatu uw-imap na courier-imap).

--
	Pozdrowienia, Robert!

When it comes to the time, are we partners in crime?
When it comes to the time, we'll be ready to die [IM]