Strony PLD [bylo: PLD rdzewieje [bylo: Plan prac nad AC]]

Slawomir Sedyka kermit w ph215.krosno.sdi.tpnet.pl
Pon, 15 Wrz 2003, 11:19:04 CEST

On Mon, 15 Sep 2003, Grzegorz Pietrzak wrote:

> Nie ma się z czego cieszyć...
> Dlaczego ten adres nie wskazuje gdzieś na www.pld-linux.org?
> Nie sądzicie, że jeśli już jest jakikolwiek opis to powinien
> się właśnie tam znaleźć?!?

Powiem trochę pokrętnie.
Dla mnie najlepszym źródłem wiadomości o PLD i jego konfigurowaniu jest
http://pldusers.one.pl/
A tam jest odnośnik do powyższego.

A dlaczego tego nie ma na stronach PLD?
To pytanie chyba już nie do mnie.

P.S. Może cały zasób pldusers raczej włączyć do stron PLD ?
--
Sławomir Sędyka