Problem z wine

Tomasz P. tom_wiz w poczta.onet.pl
Wto, 16 Wrz 2003, 01:26:33 CEST

Witam

Mam taki mały problem z wine:
kompiluje się dobrze, instaluje bez problemu, lecz w czasie odpalania
czegokolwiek (nawet regapi) wywala mi komunikaty, jak te:

err:module:import_dll No implementation for kernel32.dll.CloseHandle imported
from C:\WINDOWS\SYSTEM\advapi32.dll, setting to 0xdeadbeef
err:module:import_dll No implementation for kernel32.dll.CreateEventA imported
from C:\WINDOWS\SYSTEM\advapi32.dll, setting to 0xdeadbeef
err:module:import_dll No implementation for kernel32.dll.CreateFileA imported
from C:\WINDOWS\SYSTEM\advapi32.dll, setting to 0xdeadbeef
err:module:import_dll No implementation for kernel32.dll.CreateFileW imported
from C:\WINDOWS\SYSTEM\advapi32.dll, setting to 0xdeadbeef
err:module:import_dll No implementation for kernel32.dll.CreateProcessW
imported from C:\WINDOWS\SYSTEM\advapi32.dll, setting to 0xdeadbeef
err:module:import_dll No implementation for kernel32.dll.CreateSemaphoreW
imported from C:\WINDOWS\SYSTEM\advapi32.dll, setting to 0xdeadbeef
err:module:import_dll No implementation for kernel32.dll.DeleteFileW imported
from C:\WINDOWS\SYSTEM\advapi32.dll, setting to 0xdeadbeef

to tylko wierzchołek góry lodowej, bo wywala mi to bez końca.
Skompilowałem te same wine pod mandrake i liczba plików ta sama, objętości
folderów podobne i działa wręcz genialnie.
Wersja wine: 20030813, gcc 3.2.2
próbowałem również z wine: 20030911, gcc 2.96.?
różne kombinacje, więc myślę, że nie na tym polega problem.

Jeśli ktoś zna rozwiązanie, pomysł czy cokolwiek - proszę o podpowiedź.
Pozdrawiam
Tomasz Porowski