kernel 2.6

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Wto, 16 Wrz 2003, 22:27:06 CEST

Użytkownik Tomasz Grobelny napisał:
> [...]
Jest problem - moduły (tzn. żródła) nie mają eksportu wszystkich
koniecznych symboli - zależności padają.
Kiedy wszystko jest w jednym kawałku, to okazuje się, że wszystkie
potrzebne funkcje istnieją - tylko nic z zewnątrz (np. właśnie moduły)
do niektórych nie ma dostępu. Ale archaiczne nie są - na test4 prędkość
obsługi ide wzrosła mi zauważalnie (tzn. testów nie robiłem, ale widzę
8) jak działa).
> Czy ktoś się może
>
> ./builder -r LINUX_2_6 kernel.spec
Przekompiluj sam ze źródeł - wybierz moduły, które ci są potrzebna.

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870; wieslaw_kierbedz w jabber.org