Pytanie do adminow

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Wto, 16 Wrz 2003, 13:25:33 CEST

On Tue, Sep 16, 2003 at 12:09:35PM +0200, Tomasz Witek wrote:
> To popros ze dwie osoby w sieci zeby zdiely ograniczenia na upload z
> osiolka i udostepnily duzo fajnych rzeczy. Tak zasmiecisz output, ze
> bedziesz musial wyjac wtyczke od sieci zeby cos zrobic zdalnie.

Jak się dobrze posłuży HTB i IMQ, to nie będzie miał takiego problemu.

U mnie jak któryś z klientów zdejmie ograniczenia z osiołka, to sam
ma straty 50%, ale nikomu innemu w żaden sposób nie szkodzi.

Użyszkodników jest grubo ponad 1000, po kilkadziesiąt na łącze DSL.

Nie sądzie żeby jakikolwiek shaperd to potrafił dobrze obsłużyć.

# for i in `ip -o link | cut -d: -f 2` ; do
>	tc class show dev $i ;
> done | wc -l
   10341

(tyle mam klas HTB na tym routerze)