kernel 2.6

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Wto, 16 Wrz 2003, 19:14:04 CEST

Wczoraj wreszcie przetestowałem kernela 2.6 ale na razie nie mogę o nim
powiedzieć nic dobrego, bo na wstępie okazuje się że nie działa pod nim
kontroler IDE (PDC20276). W ogóle podsystem IDE wydaje się być jakiś
archaiczny bo nie ma zrobionej jego modularyzacji. Czy ktoś się może
orientuje czy ten fragment jądra zostanie "unowocześniony" a w szczególności
czy będzie działał kontroler Promise? W serii 2.4 kontroler działał od wersji
2.4.19 a działał normalnie od wersji 2.4.20.

Tomek