Konsole/terminale/system UTF-8

Krzysztof Garus bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl
Pią, 19 Wrz 2003, 08:56:29 CEST

On Fri, Sep 19, 2003 at 01:17:13AM +0200, havner wrote:

> Nie mam z tym doswiadczen, ale w RH8/9 jest to teoretycznie out of the
> box. Moznaby podejrzec. Sprawdzalem to kiedys na RH8 i nie bylo jednak
> tak rozowo...

taaa, wszystkie zmienne localowe ustawione na "en_US.UTF-8". O ile
logując się z jednego RH do innego wszystko działa, to logując się np. z
PLD czy PUTTY na RH mc jest mocno skaszanione

bajcik
--
Krzysztof Garus <bajcik.kolos.math.uni.lodz w pl>            Linux User 171721
  Stronka: http://kolos.math.uni.lodz.pl/~bajcik/