Re[2]: Okresowy problem z siecią

Bartek Szafko szafciu w o2.pl
Sob, 20 Wrz 2003, 11:35:16 CEST

Witam

skoro masz dsla a konkretnie internetdsl to czy uzywasz sprzetowego
routera dostarczanego przez tpse??? jesli tak to zadzwon do biura
obslugi i kaz sobie zrobic upgrade firmware z tego co pamietam tez
kiedys mialem podobny problem i to pomoglo... oczywiscie oni nie robia
tego sami dopiero po spedzeniu 2 h na telefonie stwierdzili ze oni
wlasciwie maja poprawiony soft do tego gowna i pomoglo!!! od tej pory
zadnych problemow

pzdr
bartek