PLD rdzewieje [bylo: Plan prac nad AC]

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Wto, 23 Wrz 2003, 14:34:26 CEST

Dnia wto 23. września 2003 13:53, Jarek Poplawski napisał:
> To bardzo pokrzepiająca wiadomość! Nie chodzi mi nawet o
> znaczenie praktyczne, ale bez tego PLD wydawał mi się
> niesamodzielny. Mam nadzieję, że w nowszym PLD uda się to
> przenieść z opcji ukrytych do podstawowych.
Ja osobiście nie spieszyłbym się z takimi prośbami.
Zawsze to około 50 MB zajętego miesca na CD (z pamięci piszę).
> Ja naprawdę straciłem dużo czasu na domysłach, dlaczego na
> wejściu nie ma "rescue" i czy to dobrze świadczy o PLD.
Jak dla mnie to _DOBRZE_ świadczy, rescue jest ładnie osobno -
i jak dla mnie to jest super. Jak chce instalować to 1 CD,
a jak ratować, to drugi. I tyle. A zawsze na instalacyjnym więcej pakietów
dzięki temu rozdzieleniu się mieści. I na rescue też jest wiele wolnego
na rzczy, które chciałbyś tam samodzielnie dodać.

A poza tym jak się ciut człowiek zastanowi przed naciśnięciem ENTER,
to samodzielność nie zawsze jest wymagana od systemu.
Takie moje prywatne zdanie.
--
Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux
HERC : Linuxowe Systemy Sprzeday Detalicznej