interfejs z kilkoma IP i src

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Wto, 23 Wrz 2003, 18:27:45 CEST

Dnia wto 23. września 2003 00:53, Paweł Gołaszewski napisał:
> Mam pytanie - czy jest możliwość wymuszenia w normalny sposób (czyt. bez
> uciekania się do SNAT) takiego czegoś:
>
> Jest interfejs z kilkoma adresami IP. Od różnych providerów. I teraz na
> nie przychodzą zapytania. Problem jest w tym, że odpowiedź, jak
> zauważyłem, wychodzi mi z adresem źródłowym , który jest *pierwszy* na
> interfejsie...
> Czy da się zrobić tak, żeby jeżeli będzie zapytanie na dany adres -
> odpowiedź poszła z src także tego ten adres? Uprzedzam - jak zrobić to
> na SNAT to wiem, ale z różnych względów wolałbym iptables nie używać.

> [...]
Hmm, nie wiem czy dobrze zrozumiałem o co Ci chodzi, ale wydaje mi się, że to
Ci pomoże:
http://lartc.org/howto/lartc.rpdb.multiple-links.html
I nie przejmuj się, że tam jest mowa o RÓŻNYCH interfejsach - myślę, że da się
to zastosować również do jednego :) A tak z ciekawości - daj znać, czy to Ci
pomogło :)
--
Jacek Rzęsista
ICQ:19324277