skandal z PLDowymi fortunkami

Bartek Jakubski migo w supernet.com.pl
Śro, 24 Wrz 2003, 23:48:01 CEST

On Wed, Sep 24, 2003 at 11:12:10PM +0200, Adam Gołębiowski wrote:

> Obiecałem, sobie, że EOT, ale mimo wszystko:
>
> Czytaj ze zrozumieniem.

Dziękuję, radzę sobie.

> Zasugerowałem, że Cinek mógł (czyt. powinien) był załatwić sprawę
> w inny sposób,

Chodziło ci o formę listu. Zamiast "skandal" miał napisać "wzbudzający
kontrowersje". Dla mnie to jest PP jak matkę kocham.

> a nie wzbudzać na siłę jakąś aferę (subject: skandal), wzbudzając
> flejma, na który wiele osób marnuje energię, którą możnaby spożytkować
> ot chociażby na przefiltrowanie fortunek, ot chociażby na podział:
> zwykłe i -offensive.

Już dawno miałem powywalać (_powywalać_) głupie fortunki (nie offensive,
tylko głupie). I mogę to zrobić, tylko że od razu będzie afera (kim
jesteś, żeby decydować itd.). Ktoś przywróci fortunkę, ja znowu usunę,
tak parę razy i zabiorą mi RW bez głosowania pewnie nawet.

--
-- .- Bartek Jakubski --------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --