skandal z PLDowymi fortunkami

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Czw, 25 Wrz 2003, 14:51:43 CEST

On Wed, Sep 24, 2003 at 02:43:03AM +0200, Boski Cinek wrote:
> Czy nie wydaje wam sie, ze jest to co najmniej
> niesmaczne, o ile nie rasistowskie?? Jakim prawem takie
dla mnie niesmaczne sa wszystkie pakiety zaczynajace sie na literke u bo
sa parodia mojego nicka. Wywalic je z PLD!

> cos znalazlo sie w OFICJALNYCH pakietach (gdyby sie
> pojawilo nawet w nieoficjalnych, to i tak byloby to
> oburzajace). Nie jestem jakims burakiem smutasem, sam
ziew. Po to fortunes-pl sa w malych paczkach zebys mogl zainstalowac
tylko i wylacznie te ktore nie naruszaja Twojego dobrego smaku.
Wniosek prosty - czegos nie lubisz - nie uzywaj

> wydadza nowa, "poprawiona" wersje. A pisze to na
tutaj nie ma co poprawiac.

btw - do dobrych zwyczajow nalezy podpisywac sie imieniem i naziwskiem a
nie "pseudonimem"

Andrzej Dopierala