cieniutki PLD

pbern@pbern.biz pbern w pbern.biz
Nie, 18 Kwi 2004, 01:30:57 CEST

On Sat, 17 Apr 2004, Dariusz Zdrojewski wrote:
> sam.
> Całe FAQ to z 5 zagadnień. Nawet to Forum poprzez e-mail. Jak dotrzeć do
> dyskusji, które się przewijały zanim się zapisałem?
to dopisz do FAQ problemy ktorych znalazles rozwiazanie...
obawiam sie ze jak bylo "5 zdan" tak bedzie "5 zdan"

> Pewnie że niemam umiejętności. Ale po godzinie walki z Knoopixem miałem
> skonfigurowaną sieć, dżwięk, drukarkę czerpiąc wiedzę z jednej witryny i
> mogłem się nim cieszyć.
No to po jaka cholere zabierasz sie za PLD... znikaj do knoopixa

> Tutaj aby zainstalować zdalny server shh czy
> maskaradę iptables, wiedzę musiałem czerpać z innych klonów Linuxa
Bardzo skomplikowane
poldek -i openssh-server
a no i pozniej trzeba ta usluge jeszcze uruchomic.. ale cos mi sie wydaje
ze o tym ten wredny i glupi pld informuje po instalacji tego pakietu...
coz moze sie myle...

Pozdrawiam
Pawel Bernadowski
GG 3377, email kontakt w pbern.biz