server poldka zamarł?

Tomasz Ligocki tligocki w skawina.com.pl
Wto, 20 Kwi 2004, 22:17:43 CEST

> Dementuję. Poruszana przeze mnie kwestia dotyczyła pliku Rules.make, który
> był w źródłach jądra 2.4, a nie ma go w źródłach 2.6. Serwer
> ftp.pld-linux.org nie ma tu nic do rzeczy.

Zatem przepraszam, że źle zrozumiałem.

> Ja osobiście zrobiłem sobie własnego mirrora (na tyle moją uczelnię
> jeszcze stać), lecz też swego czasu miałem problemy z brakiem plików na
> serwerze FTP, których spodziewa się tam dyskietka instalacyjna. Rzecz w
> tym, że jak podejrzewam, program instalacyjny oferuje oprogramowanie,
> które wszyscy by chcieli widzieć w nazwijmy to PLD 2.0.1. Mamy natomiast
> wciąż fazę 2.0.alfa i niektóre pakiety jeszcze nie zostały przykrojone dla
> potrzeb PLD. Siłą rzeczy stosownych RPMów nie wystawiono jeszcze na
> serwerze FTP. Dotyczy to szczególnie niektórych modułów apache'a.

Czy te braki też występują w wersji 1.1? Dwukrotnie przerwała mi się z
tego powodu instalacja (logi na http://www.twl.pl/PLD/), a czasem też
brakuje pakietów na 1.0 Ra, które jest chyba najbardziej "dokończone",
prawda?

> Proponuję instalować tylko te grupy pakietów, przy których domyślnie
> pojawiają się X na ekranie wyboru oprogramowania. Po zainstalowaniu
> podstawowego systemu można resztę pociągnąć poldkiem.

Wybrałem opcję serwer, nawet nie dobierałem pakietów, a jednak nie
dokończyła się instalacja. Podobnie w poprzednich przypadkach z PLD 1.1.
Ale może to dlatego, że nocą "zasoby serwera są uaktualniane" i dlatego
"dostęp jest ograniczony" do zasobów, o czym pisze Krystian Tomczyk.
Zatem, jeśli stawiać PLD przez sieć, to najlepiej przez dzień, prawda?

Pozdrawiam,
--
Tomek Ligocki