automatyczne montowanie zasobów smbfs/cifs przy starcie systemu

Wto, 3 Sie 2004, 22:36:21 CEST

Osóbka znana jako Aleksander Filuba, wystukała:

> linijka wygląda tak:
>
> //192.168.100.2/dokumenty /home/services/ftp/dane2 cifs
> codepage=cp852,iocharset=iso8859-2,rw,password='',uid=ftp,gid=ftp 0 0
>
> parametr auto sprawdziłem - nie ma znaczenia
>
> hasło ustawione w fstab więc i credentials odpada
>
> co ciekawe jak system wstanie to
> mount -a -t cifs
> ładnie montuje zasoby
>
> z tego co ja widzę w rc.sysinit stoi
>
> run_cmd "Mounting local filesystems" mount -a -t
> nonfs,smbfs,ncpfs,proc,cifs -O no_netdev
>
> więc zacząłem się zastanawiać że skoro local to local (-O no_netdev) , a
> [...]
Właśnie zauważyłem, że jak wywalę nonfs to się mountują zasoby samby...
Co to jest nonfs - man mount milczy :(
Ale na starcie to nic nie da, bo to jest uruchamiane przed podniesieniem
sieci...

pozdrawiam
Na pytanie *Która godzina?* chciałem zainstalować rdate... (/me 18.05.2004)