konfiguracja na serwer

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Czw, 2 Gru 2004, 14:41:49 CET

Dnia 02-12-2004, czw o godzinie 13:55 +0100, Paweł Żurowski napisał(a):

> - www.pld-linux.org chwilowo nieczynne
 ostatnio było kilka razy :(

> - problemy z dnsami
juz to załatwiłem, (wpisałem kilka na stałe bo tepsiane sie waliły
> - problemy z modulami jadra
no własnie, co przed pzenosinami wpakować do initrd (2.6.8)

> - panikujace jaderko
> - L 99 99 99 99 99 99 99 99 99...
uzywam grub-a :)

> - bios nie obsluguje parodziescieciogigowego dysku, przez co nie mozna z
> niego bootowac
przy tej konfiguracji odpada to

> - instalowanie freedosa wraz z loadlinem
nie grozi
> - rodzina KONIECZNIE musi zrobic przelewy bankowe
zachodzi raczej gorsza możliwość, szef firmy musi zrobić przelewy :>

> - omskniecie palca, i niektore malutkie pakiety (ale potrzbene w
> zaleznosciach) poszly z ftp
oby nie (a właśnie jak z architekturą dla athlon64 na ftp obecnie? )

> - porysowana plytka livecd i rescuecd
fakt lepiej wezme po dwie kopie ;)

> - bol glowy, katar, przeziebienie
oby nie
> - brak /bin/bash w /etc/shells
bede pamietał :>

> - za slaba moc zasilacza (i np. niedaje sie podlaczyc jednoczesnie
> cdromu i dysku twardego)
to moze byc problem ale chiftec 420 powinien wystarczyc
> - brak sterownikow do modemu
nie ma modemu
> - nie dziala klikniecie w touchpad
brak touchpada w serwerze :>

> - OOo nie odpala sie

serwer - wiec nie ma OOo
> :)
> pozdrawiam
> - pawel
>
> ps. moga, nie musza ;) i zgodnie z prosba -- z wlasnych doswiadczen

kurcze, niezłe piekło przeszedłeś ;) podczas przenosin ;)

--
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl
e-mail: wolvverine [ at ] tlen   [ dot ] pl