Jaki IMAP dla vmail-sql?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 2 Lip 2004, 11:23:55 CEST

Witam,

Chcę zainstalować squirellmail - w końcu więc będę musiał uruchomić serwer
IMAP. Problem w tym, że u siebie używam exima 3.36 z kontami wirtualnymi
przy pomocy vmail-sql... i nie bardzo wiem którego IMAPa użyć żeby to
wszystko razem działało.

Bardzo mnie ucieszyła obecność courier-imap-authmysql... ale radość była
przedwczesna :( Pakiet ten jest koszmarnie sztywny, wymusza budowę tablicy
mysql, konkretny sposób kodowania haseł itp. - zamiast po prostu umożliwić
wpisanie query string sprawdzającego poprawność danych... Przynajmniej to
wynika z dokumentacji do tego pakietu :(

Czy jest w PLD jakiś serwer imap, który będzie potrafił to zrobić tak jak
potrzebuję?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004