PLDowa tapetka

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Pią, 2 Lip 2004, 12:32:37 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 06/29/2004
12:30 AM:
> Ładne, ładne. Skomponujesz coś o ciemnym tle z motywem (najchętniej) w
> prawym dolnym rogu? :)

Sprawdz te tapetki:
http://www.kde-look.org/content/show.php?content=7422
http://www.kde-look.org/content/show.php?content=12539

Tapetke przewodnia watku uaktualnilem i dodalem wersje z kanalem alfa
(3 zrzut ekranu) tak zeby kazdy mogl sobie latwo zrobic takie tlo
jakie mu sie zamarzy. Przypominam adres:
http://www.kde-look.org/content/show.php?content=12955

Przygotowuje sie rowniez do zrobienia kompletnego tematu dla PLD
(tapetki,splash screeny dla KDE, XFCE,GNOME, zestawy kolorow dla KDE
(do innnych desktopow poszukuje chetnych), tlo dla konquerora itd.).
Mam nadzieje, ze pojdzie mi to w miare szybko. W zwiazku z tym poszukuje:
-kogos kto pomoze w przeportowaniu np. zestawu kolorow do WindowMakera
i paru innych,
-kogos kto pomoze to zpaczkowac efekty pracy do RPMow
-kogos kto poinformuje o moim przedsiewzieciu developerow i wypyta czy
bedzie mozliwosc zrobic z tego oficjalny temat PLD
-kazdego kto skomentuje to co zrobilem, powie co mu sie nie podoba,
jakby to poprawil itd.

Rozwazam na razie trzy tonacje: zielona (uspokajajaca, co sie przyda
polskim uzytkownikom i deweloperom;-) ), pomaranczowo-czerwona (cieple
i radosne kolory) i bialo-czarna

Na razie wiecej moich prac mozecie zobaczyc tutaj:
http://www.kde-look.org/usermanager/search.php?username=boskicinek

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<