PLDowa tapetka

Tomasz Buziak [uho] uho w xhost.one.pl
Pią, 2 Lip 2004, 18:28:48 CEST

Cytowanie Boski Cinek <boski_cinek w o2.pl>:

> Rozwazam na razie trzy tonacje: zielona (uspokajajaca, co sie przyda
> polskim uzytkownikom i deweloperom;-) ), pomaranczowo-czerwona (cieple
> i radosne kolory) i bialo-czarna

wg mnie bialo-czarna jest ok, jakies takie nieco ciemniejsze kolory, oby nie za
bardzo jaskrawe, mysle ze malo kto wytrzymal by dluzej przed kompem wpatrujac
sie w takie żarówki,

twoje motywy sa za bardzo jaskrawe, normalny uzytkownik wybierze bardziej
estetyczne kolory, ktore umila mu codzinne wpatrywanie sie w okienka KDE

moze sie myle (z reguly jestem wybredny, bez urazy) ale taka kolorystyka pasuje
na pulpit 12 letniego dziecka kozystajacego z linux-edu-pl, a nie z PLD
powaznego systemu dla wtajemniczonych haxorow ;> (w tym miejscu pozdro dla
gozdy)

jak najbardziej jestem za ujednoliceniem srodowiska dla popularnych menagierow
okienek, takie defaultowe ustawienia z motywami PLD bylyby extra pozunieciem
marketingowym :)

--
Tomasz Buziak, pozdrawiam ...
# cd /pub && more beer