AC-pytan kilka

Tomasz Buziak [uho] uho w xhost.one.pl
Pią, 2 Lip 2004, 19:28:50 CEST

Cytowanie Boski Cinek <boski_cinek w o2.pl>:

> Witam!
> Wlasnie zaczynam walczyc (romansowac?;-) ) z AC i mam pare pytan:
> 1. chroot spod Ra na partycje z AC oddaje:
> # chroot /mnt/hdb1
> chroot: cannot execute /bin/bash: Brak dostępu
> O co chodzi i jak to obejsc?

chroot /mnt/hdb1 /bin/sh !

> 2. Instalator PLD (z MINI-ISO 040401) przy konfiguracji sieci ustawia
> ladowanie modulow do /etc/modules.conf co chyba nie jest wlasciwie dla
> kerneli 2.6 (BTW: a gdzie mam to wpisac i czy sa jakies roznice?)
> przez co nie moglem podniesc sieci:). Potrzebne bylo "modprobe", ale
> wolalbym to na stale wpisac (bylo tysiace razy-wiem, tytlko takie
> "przy okazji" to jest pytanie)

/etc/modprobe.conf

ale wpierw

# generate-modprobe.conf >> /etc/modprobe.conf

w tym pliku zostaw tylko same aliasy a reszte wywal

> 3. Chcialem bawic sie od razu na X11R6.7 zamiast XFree86, ale nie
> widzialem w poldku. Jak sie domyslam lezy w ready. Pytanie czy dziala
> i czy mozna na tym latwo odpalic sterowniki od ATI do Radeona9200SE?

osobiscie nie mam ati, ale na stronie z driverami pisze ze dzialaja tylko z
xfree w wersji do 4.3

Q7: What versions of XFree86 are supported in this driver?
A7: Driver packages are available for XFree86 versions 4.1, 4.2, and 4.3, which
are most common in current Linux distributions. Support for the newer XFree86
version 4.4 is under development and should be available in a future release.

podobnie sie dzieje pewnie z X.org

--
Tomasz Buziak, pozdrawiam ...
# cd /pub && more beer