AC-pytan kilka

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Pią, 2 Lip 2004, 18:45:57 CEST

Witam!
Wlasnie zaczynam walczyc (romansowac?;-) ) z AC i mam pare pytan:
1. chroot spod Ra na partycje z AC oddaje:
# chroot /mnt/hdb1
chroot: cannot execute /bin/bash: Brak dostêpu
O co chodzi i jak to obejsc?

2. Instalator PLD (z MINI-ISO 040401) przy konfiguracji sieci ustawia
ladowanie modulow do /etc/modules.conf co chyba nie jest wlasciwie dla
kerneli 2.6 (BTW: a gdzie mam to wpisac i czy sa jakies roznice?)
przez co nie moglem podniesc sieci:). Potrzebne bylo "modprobe", ale
wolalbym to na stale wpisac (bylo tysiace razy-wiem, tytlko takie
"przy okazji" to jest pytanie)

3. Chcialem bawic sie od razu na X11R6.7 zamiast XFree86, ale nie
widzialem w poldku. Jak sie domyslam lezy w ready. Pytanie czy dziala
i czy mozna na tym latwo odpalic sterowniki od ATI do Radeona9200SE?

Na ta chwile to tyle. Za wszelka pomoc z gory dzieki

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<
"make install, not love!"