AC-pytan kilka

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Pią, 2 Lip 2004, 19:09:13 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 07/02/2004
07:03 PM:

> A normalnie (nie z chroot) bash działa?

No jak sobie normalnie odpalam basha po uruchomieniu AC to dziala.
Zreszta probowalem tez z /bin/sh. Prawa sprawdzane z poziomu Ra na
/mnt/hdb1 wydaja sie w porzadku

> modprobe.conf
> Możesz je wygenerować z modules.conf skryptem generate-modprobe.conf
> Potrzebny będzie tam pakiet modutils zawierający stare modprobe

dzieki-sprobuje. Od nowa stawiam AC, wiec sam sobie napisze modprobe.conf

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<
"make install, not love!"