zlot pld pilne! - noclegi

Marzena Kamecka skobelek w sokrates.mimuw.edu.pl
Sob, 3 Lip 2004, 08:22:19 CEST

> Pasuje mi, raczej nic nie powinno mi przeszkodzić w pojawieniu się. Może za
> to oznaczać przymus znalezienia sobie nowego noclegu. Ale to da się
> załatwić (mam nadzieję :-D).

Z noclegami jest tak jak w latach ubieglych:

1. nocujesz u jakiegos developera czy tez innej osoby, ktora wyrazac chec
przyjecia kogos pod dach.

2. nocleg w akademiku UW, ktory znajduje się jakies 200 metrow od Wydzialu
gdzie sie spotykamy w ciagu tych trzech dni.

3. inne ? np jakis hotel jak ktos jest burzuj :)

Pozdrawiam,

Marzena