AC-pytan kilka

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Sob, 3 Lip 2004, 00:12:36 CEST

On Fri, 02 July 2004 22:10:26 +0200, Wiesław Kierbedź wrote:

> hry, hry, hry
> I wszystko hula?

To czego akurat ja potrzebuję - tak.

> Taka java na przykład?

A czegoś takiego, to u mnie nie ma. :-)

> Albo wget?

Tego to niestety nie kumam. Tzn. nie kumam związku wgeta z modprobe.conf, :-(
ale pewnie się dowiem jak się okaże, że rzeczywiście coś jednak nie hula. :-)

--
Dariusz Laskowski                              Nie lubię miejsc z dala
darlas at post.pl                              od cywilizacji - tam są